Kaizan
A Kaizan segít a Vevői Siker csapatoknak megtartani és növelni a bevételt.
KipróbálomA Kaizan egy ügyfél-intelligencia platform, amely segít az ügyfélsiker csapatoknak a bevétel megtartásában és növelésében. Főbb jellemzői között szerepelnek a fejlett nyelvi modellek, amelyek kiemelik a beszélgetésekből a kulcsfeladatokat és tevékenységeket, a beszélgetési összefoglalók, amelyek betöltik az ügyfél munkafolyamatait beszélgetési betekintésekkel, következő lépésekkel és kockázatok/lehetőségekkel, valamint a portfólió betekintések, amelyek információkat nyújtanak a témákról, az érzelmekről és az ügyfél portfólió elfogulatlan nézetéről.
A Kaizan ideális eszköz különböző szakemberek számára: az ügyfélsiker csapatok számára, akik jobban szeretnék megérteni és kezelni ügyfeleiket, az értékesítési csapatok számára, akik javítani szeretnék a tanácsadói értékesítést értékes betekintésekkel, és azoknak a vállalkozásoknak, akik az ügyfél-intelligenciát szeretnék kulcsfontosságú üzleti eszközként használni. Összességében a Kaizan átfogó megoldást kínál az ügyfélsiker csapatok számára, hogy hatékonyan megtarthassák és növelhessék ügyfélbázisukat.
Kipróbálom
Ha szeretnél megismerni egy véletlenszerű mesterséges intelligencia alkalmazást, próbáld ki a Felfedezés funkciót!